torsdag 1 september 2011

Bättre! :D

Hejsan alla fina läsare <3
Idag har jag nog inte feber.. så jag hostar och nyser och snyter mejj tills jag blir blå! Och jag har t.o.m ont i näsan och det värsta värstaste jag har blivit RÖD under!! Men har en bra salva så borde försvinna under helgen. Det blir nog skola på måndag.. Men imon kmr Mimii till stallet och då ska mamma och moster rida hne.. sen kanske vi är hästägare! :D Längtar och är väldigt förväntansfull! :D idag frågade mormor om jag ville med in till stan för hon skulle lämna in sin ur gmla symaskin :o jag följde med o sen åt vi mat :) Sen åkte jag hem, bytte om o sen gick jag hem till dom och målade lite :) xD Sen kom ju mamma hem så vi åkte ner med husvagnen hem till mey för dom ska ut o åka med den imon så det får stå på våran grusuppfart.. Men aja, det blev iallfall fika <3 Jag har märkt att jag inte har så många egen fotade bilder o så^^ men tänkte fixa det mer sen när jag ska tävla den 11:e och allt :D Haha^^ Läs sjukisens blogg oxå: http://juliieeh.blogspot.com/ messar från typ 8 på morgonen och sen till typ 22 sen sover vi xD Blir så himla trött när man blir sjuk :)

Innan jag loggar ut ska jag:
Fixa ny design och header
Svara på eventuella frågor

Händer imon:
Slappa och ta´t lite chill med pappa.. JA! Han ä hemma! :D Och sen blir det ju Mimii, så blir stallet efter 17 Love it<3

Förresten...
Har du nåra frågor? Ställ dom via mail, kommentar eller var du kan nå mey så svarar jag så fort jag kan! När jag är sjuk hinner man mera.. eller?

Kram
Amanda<3


1 kommentar:

  1. Jag har några fråga XD

    När blir vi 2 friska ? D:

    vad önskar du dig i födelsedags present ?
    favorit låt ?
    tycks om min nya design ? :D








    / Julie

    SvaraRadera