torsdag 8 september 2011

After Dinner!

Just ätit och ä hemma med syrran. Ska plugga, har ju prov imon x(, och sen slutar vi 13:oo AS NICE!!! :D Idag va det uppehåll och sol. Runt 17 grader men det kändes varmare. Julia du får krya! Emmy du får krya! och alla dom andra sjukisarna. .. Såg att ni hade en ponniiblogg tjejer, så nu har man ju 3 bloggar att läsa! :D haha, men det ä ju kul att följa er. På gympan va det friidrott och det va väll okej :D Älskar typ 60m. Snabbast av alla tjjjejjer i 3-5:an, men inte längre. Men jag slog dejj "Gurkan" va tvungen att säga det ;) HAHA, hon har as bra kondis.. men inte speciellt snabb ;) Men aja..
ska plugga nu och fixa kläder och allt till imon.. dom sa att det skulle bli regn...

Innan jag får titta TV ska jag:
Plugga och fixa väskan till imon, plocka iordning i mitt rum och messa med Elin<3, sen ska jag fixa iordning så att jag vet vad jag ska ha med mej på söndag...
Sen blir det Robinsson med POP CORN!! :D

Morgon planer:
Skola (prov) och sen hem-äta-byta om-stallet-rida-mm.

Ses imon ;)

Funderar på att ha tävling.. önskemål?

Ska kolla Maaaailen nu!!!

Puss o Kram

ja, du vet vem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar