tisdag 27 september 2011

Hellu

Hellu bloggläsare!

Gick upp efter 8 idag, känner mej bättre men fortfarande snuvig och hostar D: Men kommer använda allergi medicin så får vi se =) Jag drar iallfall till skolan imon, och sen rider jag ;) Men iallfall så har jag varit och handlat med mamma, sen blev det bibloteket för jag skulle hämta min beställa bok... och sen lämnade jag tillbaka en urläst bok när jag andå var där =) Sen gjorde jag klart ett häfte inom SO.n och nu har jag just renskrivit det x) , nt mke att göra ^^ Nu ska jag äta, sen blire att titta på eng. läxan och Tyska-läxan :)

Förresten, det kommer nog en överraskning till bloggen snart :D

Kram <3

1 kommentar:

  1. Har du gjort en ny header eller är det jag som har missat det ? :o asså min dator typ bara dör hela tiden så jag får blogga och sånt med min mammas & pappas dator ;)
    Vadå för överaskning till bloggen ? :O

    Spännande ! :DD

    SvaraRadera