lördag 3 september 2011

Det värsta ever!

Hejsan!
Igår red jag för Anders i Marikas grupp eftersom jag va sjuk i onsdags. Det va bara Marika, dom andra dök aldrig upp xD Aja, vi red för Anders. Det gick super. Tränade mke formen och sen nej, det va bara det. Hehe, tränade på 15m volter, igångsättningar till trav från skritt. Ponnyerna skulle inte slå sej fria utan att dom skulle gå kvar i finfina formen i skritten till traven. Gick ganska bra. :D Sen tränade vi på halter, att dom skulle stå kvar i formen och sen ja, gå kvar där. Vi tränade det för jag ska ju tävla o fick massor med bra tips och allt :D Eftersom vi va 2 bara så fick man ju mer träning. Tack mammma<3 Sen efter tog vi såklart hand om ponnizzarna och sen va det bara att vänta, Mimii skulle ju komma för en sista ritt och sedan bestämmningen! Mamma red först och sen va det moster Nettas tur. Dom skulle kolla om dom kunde rida hne med. Men sen så pratade mamma med Anders och då va det ett bakben som hon inte orkade trampa under sej med och det såg jag med. Så det blev ett NEJ! Jag är jätte lessen, och har typ tappat sugen för ponny nu. Vill ha min Hugo och Kyra<3 och mimii OFC :'( Jag är verkligen suuuuuuuuper lessen! Jag kommer bara vilja ha en som är som hne, annars kan det kvitta! Dumma ben! Aja, men vad kan man göra? Kolla efter en ny! Men ni fattar ju inte! Aja, det släpper väl.

Lördag:
Idag va det mest slappar dag, cyklade till fabriken vi har i kommunen där jag bor för den fyllde typ 80år eller nått. Det är en pappers fabrik och både mammma o pappa jobbar där. Det var typ öppet hus o den va nästan 1000 besökare! :D Skojjsit för dom.. Men det va inte speciellt skojj. xD

Morgon planer:
Idag börjar vi med att åka och shoppa loss på HÖÖks, ska ha nya ridbyxor, hittade en as-snygg piké och lite annat tävlingssaker mm.

Jag tänkte...
..fixa ny design.. har tråkit så kollar bloggar och fixar design!

Ha det bäst, så ses vi!

Kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar