söndag 4 september 2011

Hööks

Heysan bloggen! :D
Började med att åka till stan där det blev hööks, ToyRus, Biltema och Skopuntken! Köpte på:
Hööks:
Ridbyxor (jeans färg liksom)
Väst (En vanlig, inte ridväst)
Ridstrumpor
Rosett till mej ( se tidigare bilder)
Det va säkert mer xD

Skopuntkten:
Köpte ett par stövlar med sånt där mjukt i :D
As skönt sen till kallkalla vintern sen <3
Ska se om dom finns med på sidan!

Jag köpte såklart en docka på ToysRus och en skruvmejsel på Biltema (skojjar xD) Hehe.. I now <3

Nu sitter jag och just skrivit klart och pluggat klart (för idag) Kemin, engelskan och SO:n. Vart sjuk och missat massor med genomgångar. Tur att jag har finfina vänner som messar mejj allt! :D En kram till er<3
Jag är typ frisk nu,  men drar till skolan imon. Jag är bara snuvig och hostar lite ibland. Men jag är inte trött och allt fullt taggad :D

Träningen:
Åkte upp till Hugo, tänkte börja med mockning och fixa allt det och sen plocka in hnm och träna sen. Men det va redan mockat och han gick i egen hage så det blev bah att börja borsta och träna sen. Det gick ganska bra. Tränar sen på onsdag sen gäller det xD, nej då.. men kommer inte pressa mej själv. Jag tävlar inte för att vinna utan för att jag ska visa vad jag kan och att jag och Hugo ska ha skojj nu dom sista åren tsm. Men det va tyngre att rida eftersom nyheten med Mimii, det tynger liksom. Hoppas det släpper snart.. men hon finns i mitt <3 ! ÄLSKAR DEJ!

Händer imon:
Blir ju skola först o sen blire att plugga hemma tills men inte orkar mer. Sen ahh, det blir inte mke sen. Kolla hästnet och kolla mailen.. Ja, det vanliga! Måste nog komma ikapp med matten och allt. Så får nog ta hem. Fy 17 va tråkit! Men aja, man blir ju sjuk.. Nu fick jag det klart: Vi drar till Liverpool.. i Mars eller va det April? Ja, det kmr bli så himla kul! Om 2-3 veckor eller va det va så drar familj med deras jobb typ till Danmark. Jag såg fram i mot det tills ju upptäckte att KM va samma helg!
:( jag vill va med! Aja, har ett år kvar.. Det gick jag SUPER på Km i hoppning iallfall. Ska nog starta 70 med Hugo i "Minihoppningen" som USEK har.  Aja, måste ju tävla nu! Sista B-ponny hopp året! :((

Kram
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar