onsdag 7 september 2011

Träning 7/9-2011

Hejsan,
Julia D med hem och sen blev det buffé (u now Julia wat I mean), sen va det att byta om till ridkläder o åka till stallet. Jag red som vanligt Hugo och det va dress. Vi började med skänkelväkningar på långsidan (halva) och sen sedan det i trav så att ponnizzarna kunde mjuka upp sej. Tränade sedan på det i trav nedsittning och det va noga med raka halsar, bra "flytt" och ställning. Men det är bra att man har nått att tänka på :D, Sen red vi på mitt volten och då jobbade vi i galoppen och på öka o minska volten. Vi ä 5st i gruppen så det blir nt så mke, men mke att tänka på ändå :), världens finaste ponnii har man och det gick SUPER! Jag bra i formen och ställde (slutade bråka efter typ ett varv) och gjorde mina ökningar o minskningar galant. Ska träna igen sen på fredag :D

Lördag:
Börjar med att bygga dress.staket
Sen va det visst barnridning och USEK behövde hjälp så jag o Carro hjälper till
Bada och knoppa Hugo

Söndag:
TÄVLING!

Förresten har jag anmält mej till klubbens tävling den 25:e september och det blev 60 bana med den finaste<3, tänkte ta 70 men Hugo har "problem" (miss tolka inte) för han "orkar" typ inte hoppa det. Men aja, det blev 60 och det kommer jag runt :D, hoppat ca: 75 mä´n , men det blir inte samma sak tävling-träning lixom... <3

Morgon planer:
Blir ju skola och sen hem o plugga. It´s borning xD, men vad gör man när man kmr hem och har SO prov.. Hehe, hade tydligen Tyska te imon, men kan ju nt plugga på de eftersom jag inte vet vad det är för nått xD Gloosor va det iallfall xD

Sees imon<3

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar