lördag 24 september 2011

Chill kväll

Hejsan bloggen,
idag började jag (vi) med att "nörda" PC-spel ^^ och sen var det äta, sen stallet. Jag började med att plocka in Hugo från ridhuset till stallet och sen plocka in Kyra från hage. Sen fixade jag hne och sen ut och rida. Det gick bra, hon låg kvar och det va bra eftersom hon inte ä kry ;o Aja, sen va det 6-årings ridning men det kom bara 2st, så vi behövde inte hjälpa där ;) Sen kom Sara med en kompis hund (hon sa det) han var jätte söt. När jag frågade vad Lea (typ 5år) gjorde så hade han smete så jag fångade honom och sen gick vi upp på C-efeterian och lekte med 15-kronorons-bollen :D HAHA, det var lätte kul ;) sen åkte vi hem :) blev fixa och sen åkte mor till stan xD dom skulle se på nåttt, aja sen kom Molle. u now his ;) Blev B-K m. glass och sen hem popcorn och TV :D Jätte nice.. vne vad som har hänt, har blivit snuvig, när jag snyter mej är jag tät och sen hostar jag. imorse var jag as hes och trodde jag hade misst rösten ;o får se hur jag mår imon, just nu ä jag jätte trött... :(

Morgon planer
Imon blire ju tävlingen och sen Kyra :) <3 Älskarrey, sen på kvällen så ringer nog mamma till "ponny-tjejen" och pratar av det vi hade tänk mm. du kanske inte fattar men aja ^^

Berätter mer imon :D<3

Nattinatt ^^

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar