torsdag 29 september 2011

hum...

Hejsan bloggizar :D

... läste era kommentarer på "Min överfina pny" och då va det en anonym som hade skickat Vem..? Och du får gärna skicka en till kommentar... eftersom du skickade anonymt vet jag inte vem du är ;)  Du kanske oxå skicka ett Mail, den hittar du på "sidan" -Kontakt.. Och sen följdfrågan är du läsare eller är du en jag känner? :D Kram<3

Skolan va långsam, blev fika hos mormor.. det kommer nog ett högtryck ^^ för det va närmare 25 grader idag ;o As sköööönt :D Sen blev det hem, data en snabbis och sen kalas.. nu har jag just kommit hem, ska kolla klart alla inom mailen och sen fixa inför imon :D

Svar på kommentar:
Hej Julie!
Eftersom det inte är bestämt ännn så säger jag inget.. men kan säga.. det är en bff från stallet :D<3
Kram
- - - - - - - - - -
Hej Anonym
Som du kanske ser på bilder och så, så är ju Hugo min överfina pny :D
Kram<3
- - - - - - - - - -

Morgon planer:
Imon blire skolan och sen hem o sen dra till stallet, rida hugo :D<3 Sen blire väl fredags mys<3


Ojj, snart äre Robinsson med xD Nån som följer det?.. kommentarer!

Fredag-Söndags MÅSTEN!
Ta fina höstbilder med kamera o mobil :D
Minst 2 kommentarer så laddar jag upp dom :D ... nästa vecka... om jag hinner...

Lördag:
Blire att åka o kika på ponny.. är inte säker på vem det är.. men typ 18 mil från mejj... ;o  Messa??

Kram

manda ^^

1 kommentar: