fredag 23 september 2011

Bio

Hej, tänkte börja med att berätta om onsdagens dress. träning jag glömde igår ^^

Jag hade Lisa, det gick 10/10, började med att hon gick i djup fin form i skiritt o trav. Jobbade mke med öka o minka volterna i början så att alla fick form på ponnyzerna sinna :D För det är ju bah jag som kan själv xD Aja, sen blev det skänkelvikningar på hörnspåret.. orkar inte föklara var på banan den ä ;) men då gick vi in o hon gjorde den bästa! Spårade perfekt! Verkligen, sen gick A-L runt o sa vad vi klarade bra och måste träna på mm. när hon kom fram till mey sa hon (ungefär) : Perfekt ridit, hon gick super i formen. visste inte ens att hon kunde gå så bra. Sen var skänkelvikningarna perfekta jag vet inte hur ****** tränar hne men det är det bästa jag har sett :D - Snacka om att jag blev glad :D

Åter till verkligheten:
Va ganska bra väder idag, cyklade^^ nu sitter jag här o väntar på att maten ska bli klar :D runt 18 kmr vän o hämtar mej, vi ska dra på BIO :D

Skriver mer imon <3

amanda

Morgonplaner:
Rida Kyra och hjälpa till på 6åringsriding på klubben :D

 I sommras va vi o red islänningar :D Här är Frida,
den jag red.. tkr hon liknar
ett russ?
Hugo o Kyra i hagen tsm iår :D
(innan träning)

1 kommentar: