fredag 9 september 2011

Slått rekord!

Gick goodigood på prover för dom förutsättningarna jag hade :D, sen gick jag hem med Linnea, Eve, Sabina, Sara o Linus =).. de va kul att slippa gå/cykla själv <3
Sen va de hem, äta och sen dra till stallet.. började med att prata med Bästa Ebba<3 och sen borsta Huugo<3 Heh, skulle bli dress. pass för mamma i paddocken. Sen berättade ridlärare A-L att Marika i 16-gruppen skulle bli själv och att jag skulle rida med hne. Så det blev dubbelpass. Jag frågade om jag fick Loppan, men Marika skulle ha hne.. Så det blidde my Hugo<3 Hoppade såhär:  I - - - - - - - I                 I=hinder
Det gick bra och vi hoppade 80cm! JAG OCH HUGO 80cm!!!!!! yaaa! han stannade inte och det gick super. Sen i mitten av ridbanan så va det ett saml hinder och då va han tvungen att dumma sejj, så då kunde man ju stoppa lite xD haha, Loppan gjorde ju det xD, sen efter så skulle Loppan sjöljas av för hon va sjösvett och sen åkte hon med.  Sen sa Karin att Carro kunde rida Lisa så det blev att åka hem och hämta hne, och då skulle jag borsta lerisen.. Sen när hon satt på P-ryggen så badade jag Hugo. Han blev jätte swweeth! <33

Morgon planer:
Det blir antagligen uppstigning runt 06 och åka till... ja nånstans i Sverige. jah kommer inte ihåg va det hette men det åkte långt hem ifrån. Aja, sen ska vi till stallet och hjälpa till på Barn-ridning och sen knoppa och borsta Hugo inför morgon dagen (söndag)

Sees imon<3

amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar