måndag 19 september 2011

I´m home!

Heeej bloggen!
Idag va jag som vanligt i skolan, men före det så hände den en ovanlig sak. Sov-sov-sov-det ringde-sov-sov-sov aa, det ringde men jag sov. Det var pappa och då upptäckte jag att klockan va närmare 20 i 9 :o Jag skulle ha mött Sofie för nästan 10 min. sen och AAA! Ringde hem till henne o jag fick åka med henne till skolan.. vne om jag har varit såå snabb på länge xD Aja, men kom till 9 till skolan iallfall ;) Efter skolan gick jag hem med dej ;) och sen vare liten fika och sen dator och nu har jag just ätit <3 mamma har åkt till stallet (möte)

Imon ä de lovdag! NICE<3 ;D

Morgon planer:
Ska va med Emmy 10-12 sen äta och sen blire provridning. Ska åka 1 men ska vara där 4 ;)

Minst 1 kommentar så skriver jag vad jag har gjort under den fartfyllda helgen!

Önska mej lycka till på provridningen ! Förresten är det den här ponnyn jag (och syrran) ska provrida http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=531960 den heter Burmas Kosovo <3

Kramiz

1 kommentar: