fredag 2 september 2011

Svar på tal xD

Heysan, kollade mailen hade fått från dejj ;) Och sen en fråga från Julia :D

~Julia~
Hej, jag har några frågor!
- När blir vi friska?
- Vad önskar du dig i födelsedags present?
- Favorit låt?
- Vad tycks om min nya design?

Manda svarar:
Hej Julia <3
- Jag hoppas vi blir friska snart, jag är verkligen på bättringsvägen men man vet ju aldrig. Hur är det med dej?
- Jag önskar mej hm.. man önskar sig alltid "ridsaker" liksom, pengar, smycken, HTC ;) Men du vet att jag fyller år den 20 december så det kan ju ändras ;)
- Jag gillar det mesta, fast inte så mke xD Jag lyssnar på typ Bruno Mars- Lazy song mm.
- Jag ÄLSKAR din nya design gmn ;) Avensjuk och kommer snarast byta här med :)<3

Som sagt, har du nåra frågor? Bara att kommentera frågan, maila eller smsa ;)

Händer sen:
Om AnnaLena ringer och säger att jag får rida i gruppen 16:00 så rider jag, annars runt 18:00 kommer Mimii till stallet för sista provridning o sedan bestämmer vi oss! Jag är mke förväntansfull :) Hoppas på det bästa...

Annars....
Jag är mke bättre och hoppas att jag är bra till nästa vecka då jag måste träna Hugo och sen tävla söndag.. Lovar er, det kommer bilder ;)

Kommer....
Jag kommer att skriva hur det gick på lektionen och Mimii, ni behöver inte vara oroliga. <3

Kramizz

1 kommentar:

  1. woho , jag vill bli frisk ! D:

    naaw , tack :DD
    Tycker din design är jätte fin redan ;)) <333

    // Julia ( sjukisen )

    SvaraRadera