onsdag 14 september 2011

FinFina pny

Hellu,
Julia följde med som vanligt. Men det som inte va "vanligt" va att jag skulle rida Kyra<3 :) Jag o hon åkte upp till 17.00 och sen borstade jag o fixade Kyra och red i en 30 min. ungefär. hon har varit dålig och skulle nu igångsättas. Sen kom Anders o kollade och det visades sej att hon fortfarande haltade och det kände jag med :( Såå.. det blir vila igen :( Stackare...

Sen...
blev det hoppning med Hugo för A-L, det gick super. Hoppade 70cm utan att tveka och sen på volten tyckte han att det va konstigt med bom-hinder-bom så det blev ett stopp xD Då blev jag inte arg, men bestämd och drev på hnom o sen hoppade han.. som vanligt.. HAHA :D Nejdå, men han börjar lite på mej till 100% o de ä bahh<3

Häänder iiiimooon:
Det blir ju skola, tandis 09.30 och sen aa, fortsätta skola och sen blire att paacka inför helgens lilla resa!

ses imon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar