måndag 5 september 2011

Det blir ett..

...snabbt inlägg här!
Har massor med läxor bla. Kemi till imon, Engelska till på onsdag och sen SO-prov till på fredag. Missat massor med viktiga anteckningar och allt så det kommer "säkert" gå bra.  Men hoppas på det bästa och eftersom jag har vart sjuk så.. sätt inte så stora krav. Jag börjar smällta att Mimii aldrig kommer bli min och det SUGER! Jag vill så himl känna att det ä min! ;o, Men får leta vidare.. Netta och mamma funderar på att åka (med mej o syrran OFC) till 3 ponnyer utanför Vänern. Men jag orkar inte åka såååå långt! Men aja, men ponnyerna har stora krav nu! Men det är det det vill så många krav ä bra så att man inte bli missnöjd. Nåra Ponnyköp-tips? :) Nu mååste jag verkligen fortsätta med pluggningen.

Ses later <3

Morgon planer:
Har läxförhör i skolan och sen ä jag ju där hela dan xD Och sen blire att plugga.

Aja..

Yours, Manda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar