onsdag 31 augusti 2011

Forsätter.....

Hej bloggen!
Idag har jag varit hemma och slappat, tv, dator, smsat ja bara slappat sen har jag ju faktiskt gjort köttbullar och mackizar :)<3 Men jag fortsätter att va sjuk.. hade typ lite feber men det räcker ju eftersom jag i vanliga fall har runt 36 eller 36.5 :) Men jag har messat med freindz som skickat krya! Bara så att ni vet.. det värmer <3 Om en timme
Amanda<3blir det popcorn och Robinson :D Längtar!<3 Haha, blir hemma hela veckan och sen kmr Mimii på fredag igen.. Längtar! :D<33 Och då blir det, det avgörande! Jag ä jätte snuvig och hostar.. men aja... ä lite bättre men kommer inte till skolan på hela veckan för gjorde så en annan gång o då blev jag sjuk i 2 veckor :o Så det får väl ta sej den tid xD Förresten är dress. tävlingen på söndag inställd så åker upp och tränar istället. Funderar på att rida igen i Marikas grupp. Ska fråga A-L (världens bästa tränare) om jag får det :) Men nu ska jag kolla blogg och mail :) Förresten kunden jag inte hålla mej borta, syrran rider ju så jag följde med dit´:D<3 Fick sadla Lisa och Loppan xD Fast jag ää sjuk :D Men lixom..  Loppan KAN! Lisa aja, hon ä snäll :D

Morgon planer:
Blir frisk och slappa.. Fixa ny header? Och eventullt äta hos mormor :D

Kram
Amanda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar