lördag 27 augusti 2011

Heysan Sveysan!

Hey, idag har jag vart på "marten". Det regnade då och sen när vi åkte hem åskade det. Sen blev det konsum och allt. xD Sen hem o data :) va lite social mm. Det har inte hänt så mke. Funderar på att åka till stan med ridgruppen som förra året hm.. terminen? aja

Det har bleve mke dator men konstigt nog la jag inte in bilderna från Björneröd .. Ni minns väl?
Kollade HM online och hööks -hästsport och där hittade jag ridbyxor och sen den här:


Och sen är jag kär i HV Polo, KL, Mouintan horse mm. alltså Märkes kläder xD Men det ä ju dyrt! Fick en tröja för 700kr så får väl va nöjd, samma dag fick jag ju ridstövlarna 2200kr eller vad va det? och sen ridskor 1070kr eller va, va det pappzen?

Aja, nu måste jag duka så mammzen bli glad.. hon kommer med pizza :D Syrran har vart hos kompis så får henne på köpet xD Haha :D

Morgon planer:
Ja, det ä ju barnridning så ska köra ponny dit.. tyvärr blev det Pippi men vad gör man^^ så ska va där hela dan och sen ska familjen kvällsfodra :D

Nu blir det pizza och sen stallet :D


Sees!
Amanda :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar