fredag 12 augusti 2011

Mimii

Hey bloggen!
Idag började dagen med att vi fick åka till stallet och hämta hjälm och västen. Sen åkte vi till stan. Shoppade på stan. Sen åkte vi till ett stall, vet inte vad det heter. Och kollade på en ponny. Sen lastade dom henne och åkte till en ridskola. Där skulle vi först byta om och sen kolla på henne. Och sen provrida henne själva såklart. Hon såg väldigt bra ut. Jag fick börja, det kändes bra. Hoppade nåra språng på 50-60cm. och det kändes super bra! Sen pratades föräldrarna vid och sen åkte vi hem. väl hemme plockade vi upp alla saker, duschade, grillade och nu sitter jag här. Just anmält mej till den lokala ponny dressyren 11 september med Hugo. Bara ca, 10 starter så hinner inte starta Kyra. Buuhuu :( för har ingen som kan rida fram henne. Så det är lite surt. Men läggde in henne på TDB ändå. So what! Kommer väl nån tävling som jag kan starta henne i nån gång om hon ä kvar i klubben ....
Men nu ska jag kolla på tv,n men familj<3

Morgon planer:
Åka till Anette och Göran. Emma och Erik är där. Så ska vara med dom :D Kommer bli sköjj , om det blir bra väder badar vi nog i poolen. Brrbrr om det ä kallt i den xD Ä en badkruka. Du i min klass know that, jag står på stegen, yeah you know x) hah, men det ä sant. Sen ska vi käka Tacos :D Jipay :D

Ses
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar