måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen!



Ja, det var väl okey. Haha, nej men alla kom in i gruppen ganska snabbt. Började med Sångtävling i hela arb.laget sen var det inget speciellt. Vi hade fått 6st nya elever i klassen.
Tha´s very :( Men alltså det var så BRA när det inte va så många i klassen :) 20st eller vad det va! Så.. det ä som det ä eller? Jaja, det var typ arb.lags dag idag. För efter korv och mos som va lunchen blev det pingisturnering. Vi va nåra ifrån klassen. Jag spelade först mot Emmy, men hon ville inte vinna så hon spelade "oj jag bara råkade missa bollen"-spelet så jag vann. Åh, nej! Men jag gick ju vidare ..... men jag mötte Erik och då blev det 6-6 ojoj, men då sörvade han hm.. stavas det såå? och då passade hm.. heter det det? tillbaka och sen sköt han till mej och då "missade" jag *host* ville det såklart så han vann! HAHAH :D Så det blev Erik och Julia D (pingisproffset, har spelat jätte länge, är grymt bra o spelat SM.. ville bara säga det ;D ). Så hon vann blev det 4-7? Eller? :D Jag vet, man skriver 7-4 ;) Sen mötte Julia en i 9:an ja.. det va en 9:a, och det var försten till 3 eller 2 vinster. Och Julia gav han stryk xD haha, vann alltihoppa! Grattis Grattis!

Lite ballonger till dej:

Kram
Amanda

Morgon planer:
Det är ju skola så ska ju plugga där och sen 10.15 åker mamma (fustit) och kollar på besikitningen o om det går bra så blir det eventuellt att hämta henne och då ska vi köpa tennisskor till gympan. Annars måste vi vänta till helgen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar