söndag 21 augusti 2011

Hey igen!

Heysan!
Det var ett tag sen jag bloggade nu men jag tänkte se hur länge jag kunde vänta ;) Men igår så hjälpte jag mamma på ridskolan för hon skulle ha lektioner.. Det var ganska kul. Jag o stalltjejen Lisa hade jätte kul. :D Sen i andra lektionen va jag  med, det var en som inte vågade trava själv på Poker, så då fick man motion inför skolan xD Idag gick jag upp 7, som igår :) För det var tävling. Började med att plocka in Hugo och Lisa. Sen kollade vi på tävligen som var på klubben. Det var ponny dressyr. Sen när det var en halvtimme kvar ungefär borstade jag o Emma Hugo, för jag skulle rida fram honom. Men jag skulle inte tävla. Jag fick rida på dressyr staketet innan dom plockade in det igen. För ska ju tävla den 11:e (den lokala). Och det är jag bra att träna :D Vi visste inte om Hugo<3 hade gått på dressyr staketet och framför transporter. Men det gick såå bra! :D När jag kom hem blev det glass. Sen borstade jag av schabraket.. Booooring!! Men mamma säger att jag ska det, och då är det ingen idé att säga emot. ;)
Nu ska jag kolla om nån uppdaterat!

Morgon planer:
Det är ju skola så det blir ju det 9-15.. xD Och sen blir det väl att fixa med papper och ja´ en hel del för skolan. Och sen ska jag såklart blogga om första skoldagen.. :) Sen laddar jag för att *ponnyn* kommer igenom besiktningen på Tisdag!!

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar