torsdag 11 augusti 2011

Tjenare, Tjenare xD

Hejsan bloggen!
Idag började jag med att åka till stallet, där jag började med att rida dressyr med Kyra :D Det gick väldigt bra. Sen var det lunch och sen blev det glass. Det var avslutning på lägret.. vilket ä skönt ;) Sen red jag Inka, för första gången. Helt okey faktiskt :) Sen efter nån timme kom mamma och hämtade oss, för pappa skulle med en kompis och fiska.. Så det blev lite tidigare för jag vill in på ICA och köpa kladdkaka.. haha :D Men ä man sugen så ä man ;) xD Sen var det hem och äta, byta om och duscha. Det är fortfarande augusti men det kunde lika gärna vara oktober, för det är bara 17 grader. uuuuuuu vad kallt. brrbrr xD kollade på tv och åt kladdkaka. I know, men det ä gött ;D Sen kollade vi på Svalesjär (stavning..?) och nu är jag här. Ska kolla Mailen och va lite social på msn. Sen ska jag nog hmm.. tv :D

Morgon planer:
Åka till stan och shoppa och sen ska vi provrida en D-ponny med namn Mimii :D Så vi får se hur det går.

Kram
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar