måndag 8 augusti 2011

Lessen läsare :'(

.... Jag var inte inloggad så mke på bloggen idag (förutom nu) för först skrev jag i uppgifterna till "tävlingsryttare" till hemsidan till ridskolan. Och sen efter maten åkte vi till stan, först till en bilaffär sen hem till farfar och fikade (pappa monterade typ upp en lampa) och sen 16:00 åkte vi och hämtade upp Nettan och sen åkte vi ut och provred Deligt "Diva". Älskar henne<3 Idag fick vi hoppa oxå, men hon ä mer dressyr lixom. Men har ganska bra hoppteknink tkr jag. Fast inte det "toppigaste" och "bästigaste". När vi var klara åkte vi till en pizzeria i stan som var som en "fin" resturang och där satt alla utan pappa i ridkläder och luktade gott (inte). Fast det tkr vi, inte dom "o-hästvana udda människorna". Där beställde jag Vesuvio och Coca Cola :D Yeah ;) Har fått lite mer nummer från ridlägret nu,  så har snart allas utan dom från Norge.. Annars har jag nog alla.. hmm.. Ja :D.. I think soo..

Nej, jag som sagt (rubriken) har jag inte överfört bilderna från mobil till dator. Jag är sjukt trött för vaknade runt sju på möran och varit aktiv... :D Så nu ska snart jag "Hoppa i säng" :D Jippay^^

Innan jag säger Puss och godnatt så vill jag bara upplysa alla om att inte glömma handväskan i bilden när du ska in i tex. ICA det kan bli inbrott, u know ...

Morgon planer
Imorgon blir det stallet, ska rida och puttsa alla saker. Ska plocka in våra saker i skåpet eller så blir det på onsdag, torsdag, fredag eller nån annan dag xD HAHA :D
Annars bara Chill och slapp på kvällen.. Det ä Alsång på Skansen va? PopCorn!  PopCorn! Jag är en PopCorn "fan". Jag älskar PopCorn, men mest BIO PopCorn. Och sånna med Smörsmak och saaaaaaliga :D

Ses imon :D
Puss <3 ;*
Hey
Amanda u now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar