måndag 29 augusti 2011

*Host* *Snörvel* *prosit*

Heysan :D
Slutade går dagen med ont i halsen och det va kvar även idag.. :( Nu är jag skriver detta så har jag fortfarande ont xD Annars har jag fått, snuva, hosta och ögonen rinne + trötthet.. men det lixom hör ihop. Men skippar gympan imon och sattsar inför träning o tävling längre fram på veckan, veckorna. Aja, men sjuk nej, det kan vänta iallfall 3 veckor :D Haha, men annars har det varit skola, inga nya läxor. men många som va sjuka o som gått hem. Det är väl
gå-till-skolan-bakterien xD Men man kan ju bli sjuk när man blir så igen xD ;D Hoppas du fattar! :) Krya Julieeh!<3

Morgon planer:
Imon ska jag ta det lungt så att jag kan rida sen på onsdag, inte bara "trötta ut sej" utan ha kämparglöden hela tiden..


Men nu ska jag kolla bloggar!
Vad heter din?- kommentera! :D

Kramiz
Manda =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar