tisdag 30 augusti 2011

Hej bloggen!
Idag cyklade jag som vanligt till skolan men efter att vi hade pratat så pratade jag med ena av mina mentorer att jag mådde illa för innan vi skulle in för att prata så hade jag kallsvettats och sen satte jag mej ner på golvet och sen snurrade allt och det blev svart.. men som tur svimmade jag inte ;) Men det var as läskit :o Så pratade med han och så ringde han mamma, men hon svarade inte så ringde mormor istället. Efter ungefär en kvart kom hon..  åkte hem till hne och där slappade jag i soffan och sen kom det en ”man” med lot´s of parfym xD Haha, fast jag är tätt i näsan trängde det igenom :o Men aja, sen låg jag i deras uterum i hammocken.. sen åkte vi och handlade och sen blev det Burger King :D Sen hem och vila igen  ;) jaaa, sen typ vi 15.00 blev det fika och typ 2 timmar senare blev det hem gång.. pappa va hemma så.. väl hemma blev det pannkakor med bacon..
Gör sähär:
Stek pannkakor och bacon tills du är nöjd och sen tar du bacon biten på pannkaksbiten om du vill kan du ha sylt, grädde eller socker på.. sen lindar du in det till en rulle. Och vips! Så har du en pannkaksbacon-rulle xD Och det är super gott! :D
Nu har jag just svarat på mailen och är lite social xD
Om 2 timmer är det Robinson … ska nog kolla på det igen.. Dålig start men aja vi får se hur det går.. Nu när jag är sjuk bjuder jag på en bild :)
Nu ska jag:
  • Träna på dress. Program
  • Putsa ridskor och ridstövlar
  • Träna på engelska läxan
  • Kolla på Kemin läxan
  • Se på Tv
  • SOVA!

Morgon planer:
Imon vet jag inte riktigt ännu.. om det blir skola eller inte. Sen får jag väl se om jag ska rida eller inte.. mamma är chefen.. :D

Kram
Amanda


Tack alla som har skickat Krya på dej<3 Det värmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar