söndag 28 augusti 2011

Heysan bloggen :D
Idag har jag hjälpt till på barnridning hela dagen, ledde Hugo, Lisa och Bellman :D blidde bah småttingar.. Haha, många roliga småbarn xD
Roliga repliker:

Efter ridturen säger "farfar" till barnet:
Va duktig du va!
Kan jag få rida igen?
Nej, nu kollar vi på korna..
Men, farfaar!..... HAHA xD Flickan va typ 5år :)

Sen när jag ledde ett litet barn gick Linn breve o höll i hnm, hans stora syster typ 5-6år frågade:
Kan jag få hålla i hästen?
Ja, du får hålla här svarade jag alltså jag håller i och sen får dom hålla i "änden".
Okejj, sen gick vi varvet runt..
Hon var ÖVERLYCKLIG!
Sen när dom var klara och dom hade gott så sprang hon tillbaka tog tag i grimmskaftet o sa: MJuuukt! och sen sprang hon tillbaka xD Haha, så sköna ungar ;)

Sen va det en som va helt tyst jag hållde i Lisa och Linn gick breve som sällskap xD Då va det en tyst litet barn som inte vill ha nån förälder breve.. Linn frågade:
Går det bra?
inget svar..
efter ett tag frågade jag:
Går det bra?
mhmh...
Efter nåra sekunder pratade han hela tiden tills han var tvungen att sitta av. Typ att hans kompis heter Lisa och att det va lerigt på backen.. Haha :D och det va bah att svara så fortsatte han xD orkar inte ladda över bilderna så skickar dom så klistrar jag in dom.. XD

// manda :D

Förresten så har Nicholie börjat bloggat igen, glömt att skriva det.. Du hittar bloggen här:
http://nicholaihollesen.blogg.se/index.html

Kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar