torsdag 25 augusti 2011

24 & 25 augusti

24:
Idag va det skola som alltid.. efter skolan följde Julia D med hem.. Vi åt mat och sen fixade jag väskan inför imon. Runt 17 kom mamma o körde oss te stallet. det va träning. Jag red Hugo, med sadeln som mamma har på Phenix. Nytt smekisnamn: Snigel.. Lista ut själv ;) Han är assöt i mega sadel, men jag tror inte att han kommer kunna ha den sen när han ä normalbred om magen :) Vad tror ni? Haha, men sen när jag kom hem blev det en skål med flingor, varm dusch och chokladpudding med mini Mariekex  xD Dom va typ lika stora som en 10:a xD. Det var mumsigt :D

25:e
Idag cyklade jag med vän till skolan och sen själv hem.. för slutar en halv timmer innan hon slutar så orka vänta xD. Men iallfall så började jag med att packa upp allt och sen äta mat med familj och sen åkte pappa o Göran till stan och då tog vi chokladbollar xD. MUMS! :D Sen kollade jag Mailen 6st oöppnade, så går det när man inte kollar dagligen. det blev ju inget igår. Kollade alla bloggar jag har i favvoriter och sen hamnade jag på Nicholais blogg och där ä ju nu med o tävlar om länkning, större än vad du tror ;) Så, får se hur det går :D Sen, eller sen.. hmm.. det ä ju nu.. Jag ska kolla kylen xD Svaleskär sen :D Följt hela xD Så går det^^

Morgon planer:
Rida Mimii, eventullet Hugo. Mimii kmr till klubben :D jaa!
Sen ä det ju skolan och allt xD Sista skoldan för veckan sen blir det helg!

Kommentera!! Kommentera!!

Kramizz
Amanda :D

Kommer bilder från Björneröd I prommiz ;)<3 Sen ska jag byta design till bloggen, den är fin o allt men ska ja, du får se :) Blir nog om det blir regnlördag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar