söndag 14 augusti 2011

Heye

Hey!
Idag var det en rikigt städar dag. Började med att damma av alla hyllor och sakerna som stod på. Japp, that´s was boring. Sen kom Nettan, och det va skojj xD åt spaghetti med köttbullar. Sen ringde en kompis till Carro så hon kom, först var dom ute. Jag va inne och målade tror jag xD. Sen kom dom in när vi kollade på videon från när vi red Mimii<3. och då sa dom att det spökade, för vi ha en lekstuga ut xD och dom hade varit där inne och sa att det var nån som va på taket. Men då sa jag att det ä Skat-bo där och sen va det problemet löst. Och när jag såg att dom va rädda sa jag att nu ska vi väl köra anden i flaskan och vips så var spelplanen klar och spelade det i typ 30 minuter. Carros kompis var Gör rädd, eftersom det läskit nog funkade. Jag var oxå rädd, men kompisen skulle ju ändå cykla hem. Hon var iskall och hela hon skakade. Men iallfall kom hon hem och sen messade jag med "tjej-gänget" och bestämde BIO på Tisdag. Sen blev det macka med o´boy och sen ja sen är nu. För jag bloggar ju nu.

Ses
Manda :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar