måndag 31 oktober 2011

Stallet dag

Hej bloggen igen!
Idag blev det stallet från klockan till runt kvart över 4. Började med att sätta på täcke, fodra mm. Sen blev det utsläpp. Började med att borsta Poker, då barn på fridtis kom runt halv 10. Personalen började med att mocka och allt det. Sen alla hästar/ponnyer va klara kom barnen och dom delade upp sej 2 o 2. Jag tog Hugo, och då va det en liten kille o tjej som borstade honom och sen skulle dom sadla, det blev lite fel. men då fixade jag det XD hehe ^^
Sen ledde jag killen först och han fick jag slänga upp och den andra lilla tjejen kom upp själv. hehe. . . sen när allt va klart blev det mat, fotning med penotti (kommer visa bilder) , och i L-skogen. Gick tillbaka och tog macka ^^ och sen borstade vi o fixade vi Penotti! :D Han blev jätte fin! ;) sen kom mamma och då plockade vi ihop och åkte till häst-shoppen och kollade på kandar + bett , men det blev inget just nu.
Sen åkte vi hem, blev data och sen mat. Och nu sitter jag vid datorn igen! Men nu ska jag ta o överföra bilder!

Ha det så bra!

Morgon planer:
Imon blir det med mormor till gravarna, ska fixa bort löv mm. Undra om vi ska till Amanda?
. . . sen blir det stallet. Carro ska hoppträna! Och sen blir det kladdkaka, för hon trillade ju av förra gången! MUMS!<3

Sees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar