onsdag 12 oktober 2011

Hoppträning m. Penotti

Hej bloggen,
idag åkte jag till stallet 14,00 då det va elevensval. Ledde Pippi och sen va jag kvar i stallet, mamma och Carro kom och jag fick matlådan. Sen fixade Carro o mamma Penotti och när dom gick in för träning mockade jag ... sen kom Linnéa och jag va inne på kontoret med Sandra och Karin. Det är spökväll snart så dom kollade på tårtor och jag gjorde lappen där man kunde kolla typ tider och allt ^^ Hehe, den blev faktiskt ganska så bra :D Sen gick jag till skåpet och bytte till ridstövlar och satte på mejj utrustningen.. :D Gick in och fixade Penotti det sista och gick in i ridhuset. Sen skrittade, travade, galopperade vi fram. Sen började vi hoppa.  Det var studds och det gick bra. Det bästa är ju att han inte tvekar på nya hinder. (: Karin frågade om jag kunde vara med på söndag med han, då det bara va 2 starter i privatklassen (samma person) men jag tror jag tackar nejj, det kommer ju fler chanser lixom. har haft honom i snart 2 veckor liksom D: Inte skynda ... =) Åkte hem, duschade, fixade gympapåsen, åt flingor och nu sitter jag här :D

Imon ska mamma rida Penotti så om du är intresserad hur det går om det kanske jag skirver lite om det på fredagen, då mamma kommer hem sent imon..

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar