tisdag 11 oktober 2011

Hoppträning för mamma!

Hej bloggen!
Det har inte blivit nån bloggning igår, då jag inte han. Men mamma tog Penotti så det va inte mke att säga. Jag har oxå fått en förfärlig hosta som inte går över.

Idag blev det skola utan gympa, åkte till stallet (där var det typ 20 småbarn, innan jag fattade att det va "pyssel-kväll" va jag förvirrad). Borstade och fixade Pennan och sen gick vi och satte på oss hjälm aa... allt det. Mamma sadlade och tränsade (för en gångs skull) hehe ... sen gick vi in med Pennan och bygde fram hinder, ska göra det i Paint eller nått :) Men hoppade ca; 60cm men det va en lagom start .. han hoppade jätte fint, men man får inget gratis. Om man ska trava, travar man över hindret. Det upptäckte jag i början. Haha :D Sen när Carro red pratade jag och mamma, då sa jag: Men! Han ser ju exakt ut som Lina! <3 ..fast större. Lina är... eller va.. ett russ som hade lika tecken, samma färg, samma bus, samma allt! :D Liina<3 Saknar dej<33 Så Penotti är lika många ponniz vi håller kära :D

Imon ska jag hoppa Penotti på lektion! Det kommer blir så kul.. så det blir någ inget inlägg imon eftersom kommer hem ganska sent och så på onsdagar, men lovar att skirva om det på torsdagen sen!

Kram
Det kanske inte syns så bra men...
han hoppade allt, utan att tveka och
hindren låg på 60cm.
Det röda i mitten, var ett smal-hinder.

FÄRGERNA ÄR INTE, FÄRGERNA PÅ RIKIGT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar