måndag 24 oktober 2011

Kan inte välja

Hej bloggen!

Idag var det jätte kallt, flera minusgrader. Men traskade iväg till skolan, pluggade och läste där och sen blev det hem i kylan med. Åhja, men sen blire väl -25  med så, varför redan klaga?
Men sitter och kollar på skor på skopunkten, ska ha stövletter eller vad det heter. Dom jag gillar är:

 299kr

 349kr (men skon är slutsåld för tillfället)

 399kr

 399kr

Annars gick underbaraste ponny en lätt lektion på ridskolan idag, var själv inte där men jag tror det gick bra! Har inte fixat en lapp om utrustningen ännu, men jag har gjort en lapp. I helheten gick det bra och hoppas Penotti kommer trivas med den lektionen! :D åhja, men nu ska jag fixa för imon!

Kramizzar

Amanda

Ni har väl inte glömt att kolla på Linns klassiker?

Funderar på att börja med nått liknande, fast typ dagens sötaste djur, finaste färg, dagens klädesplagg, dagens väder eller nått liknanade.. :) Har ni nåra förslag?

Dagens klassiker:
Jag, Julia och Sabina sitter på Mattelektionen. Sabina frågar när lektionen slutar, jag svarar 20 över. Jämt så att jag hinner prata klart så kommer julia och frågar samma sak, och jag svarar. Sen kommer Julia D och frågar samma sak, men jag hörde när Julia sa att hon skulle fråga det, och då frågade hon det och jag svarade: Julia, det är inge rolig, och hon bah: Va? vad då? Men hon låssades bara va oskyllig eller vad man ska säga. Sen räknade vi!

... jag har bara 1 uppg. kvar av veckans avsnitt som vi ska göra, sen får vi göra xtra saker.. men det är chill eller vad man ska säga. för då behöver man inte stressa så mke på fredagen för att hinna klart med "måsten saker"....

men det va nog allt!


Bild från islandsridninen i våras/sommras, du ser Fridas "bak" bakom Carros ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar