lördag 15 oktober 2011

Lördag 15 oktober

Hej bloggen!
Idag gick vi upp 8 och åkte till stallet, det var fixar dag där så det var frukost där! :D  Åt där och sen blev jag "lek-ledare" för alla barn xD Vi gick först till L-skogen och sen kom vi till en plats och då byggde vi en kojja. Sen gick vi tillbaka åt lunch och gick och fortsatte med kojjan xD När vi var klara för dagen med den så fixade jag igenväxta terrränghinder! :D Så,! nu kan man hoppa dom igen! Sen blev det fika, leka häst (barnen var under 8år) och sen åkte Carro till kalaset och jag hade teori om typ "flock-instikten" och delar på hästens huvve och sen vad det finns för borstar mm. sen blev det "lektion" med käpp-hästar i ridhuset och sen åkte vi hem. Just duchat o nu ska jag snart äta :D jag har fixat allt nästan inför tävling imon!!

Lycka till Emma imon på LA i dressyren! :D<33

Blir inlägg imon!

Amanda

1 kommentar:

  1. Skulle du tävla med pennan endå? Trodde du sa att du inte skulle de? Ellr skaru tävla me hugo? ;3

    SvaraRadera