lördag 15 oktober 2011

14 oktober Fredag

Hej bloggen!
Idag va jag i skolan och sen åkte jag, mamma och syrran till hästsportaffären, köpte ett träns med "diamanter" på, på pannbandet och sen fick Carro en present till sin kompis som har kalas imon! Kollade runt lite där och hittade ett sett med vantar, halsduk och en mössa för typ 300kr! VILL HA - VILL HA hehe :D  Sen åkte vi till stallet

I stallet plockade vi ut Pennan och Hugo och borstade dom ute. Sen red jag lite lydnad inför söndag med Hugo o mamma och carro tog Pennan. Longerade honom och sen fick Carro träna balansen då det blev barbacka. Sen ropade Karin att jag skulle ta Lisa barbacka så carro fick hoppa av Penotti och gav Hugo till hne och jag gick in och fixade Lisa.. Hoppade upp på hne och red lite.. sen kom K ner till padd. och kollade på hne i traven. Hon va fortfarande öm bak, (hon har mugg) 30min senare ungefär tog dom tempen och då hade hon feber. Och så stod hon och skakade. Stackare<3 Sen åkte vi och köpte Pizza, åt hemma och sen blev det "Monopol med kortdragare" - kväll ! :D

Ses imon!

Amanda ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar