fredag 22 juli 2011

Tidigt inlägg

Hejsan tjejer och kanske killar xD

Nu har jag bara vart vaken i nåra timmar men redan hunnit med lite saker, ska snart plocka ur diskmaskinen xD Men jag har messat med "mina" "Biotjejer" och såhär ser det ut just nu:

Hur blir det med biljettbokningen? Julia D vill se i 3D, jag med och sen Julieh vet jag inte. Linn har inga pengar på mobilen så ett ? där med. Vilken/vilka dag/dagar pasar bäst för dej? Ska vi mötas där eller samköra?

Kommerntera eller messa mej sen xD

Mer kommer senare idag för det händer nog nått mer än sähär.

Kram

Amanda <3

Hey igen! :D
Nu är klockan snart 21:00 och jag har vart på Solsta hoppet. Kollade på "TILL SALU" hästar, förrseten ska jag och syrrran provrida 1-2 hästar imon. Det ska bli kul :D Föresten upptäckte jag att de va minst 2 killar med och det är ju inte ofta lixom man ser på "mellan" nivå. Haha men ändå xD Men nu ska jag snart kolla på TV men ska va lite social på MSN :D Nån inne? Men nu ska jag kolla över ridkläder och så inför imon ;D det ska bli så kul :D Hörs imon :D

Puss och Kram

Manda<3

1 kommentar:

  1. ska vi ses där inne ? Eller ska vi "sammåka" :p haha <3 men du , jag fattade inte det dära med bokningen :o <3

    SvaraRadera