måndag 25 juli 2011

60:e inlägget HURRA! HURRA!

Ja.. idag är det mitt 60:e inlägg här på min blogg. Det har varit kul att blogga och det ska jag fortsätta med. Det lovar jag :D Idag har det mest bleve slappar dag. Men efter maten åkte jag, mamma, pappa, mormor och hennnes man (låssas morfar) till GammalVala. Det var ganska kul. Jag köpte (ehh..m.. mamma ..köpte) jaja, karammeller sen fick jag en ram med en text: Visst kan man köpa KÄRLEK för pengarna. Sen kunde man sätta en bild över, tex. ett djur. ska själv sätta ponnyn vi köper på den. Nu har jag just kommit hem från nåra "vuxen kompisar". Åt pizza, kollade på tv och flätade med "tråd" haha xD.. men jag tänkte att jag skulle fläta ett armband och det var inga problem men det gick sönder. Haha ;D

Ses!
Amanda <3

1 kommentar:

  1. Ska ni köpa en ponny ? :)

    Vad kul isåfall ;)

    Btw , vad menade du på sms ?
    altså .. vadå för bloggträff ? :o

    <3

    SvaraRadera