onsdag 27 juli 2011

Hey


Om jag inte tar misste på er idag, så tror jag att jag har mera läsare. Skicka gärna kommentarer :D Idag har jag varit hos några vuxunkompisar från halv 10. Där började vi dagen med en skål med Daimglass. Om ni undrar var mamma o pappa i stan, "Topp hemligt" vad dom gjorde där. Lite privat. Sen var vi ute OFC 30 grader i solen 29 i skuggan Haha^^ Badade i pooooolen 2ggr och sen var det Hamburgare. Sen vilade vi typ 15 minuuuter xD haha och sen badade vi hm... tappade räkningen. Sen kom Netta från KRK o så åkte vi upp till Tobbe och Phenix. Dom hade det rikigt bra. Gick i den lilla hagen. Där vi smörjde in dom i inserktssprayen Sen la vi en salva på Tobbes sår på nosryggen som han har haft och dom på typ vid bogen. Sen åkte vi tbx till dom. Dom pratade mm. men vi badade och badade. Kom lite fölk oxå för Göran fyller år idag da.. GRATTIS! GRATTIS! Sen badade vi mer, som sagt tappade räkningen. Sen plockade vi iordning alla saker och åkte hem med mamma och pappa :D haha.. men först så bestämde vi träff imon. Eller vad dom sa? Jag ska iallfall bada. :D Den saken är klar.HAHA^^ Men vi skulle iallfall grilla.. Får se hur det blir.

Ha det bra!

Amanda



Den  är till dej Göran :D
Grattis Grattis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar