onsdag 13 juli 2011

Hej, det är ju verkligen kallt ute idag. Vakande vid 9 och upptäckte att det bara var 13 grader varmt! Så det blev inte mke gjort idag. Kollat hästnet och ätit hos mormor. Jag längtar till helgen för då har vi betesjour och då ska jag få träffa Hugo och Kyra och alla dom andra hästarna o ponnyerna. Oj, är klockan så mke ^^) har nog fixat bloggen och allt det andra ett bra tag. men innan jag kan logga ut ska jag kolla hästnet. Jag har hittat en som heter Charles Ingvar. Gulligt eller hur? Han ser ut som Hugo fast i större exemplar. Alltså, brunt huvud och fin grå-vit kropp :) Han är 5år och väldigt bra för sin ålder tror jag. Men ska kolla lite mer nu.
Hej sålänge

Amanda

1 kommentar:

  1. Jag tycker att vädret kunde vara bättre ;)
    hihi eller att de ska va soligare och varmare ;D<3

    händer under veckan då? :D<3

    SvaraRadera