tisdag 26 juli 2011

Halloj :D

Hejsan svejsan lingon gren xD
hahahahaha :D
Nejdå ;)
Vad har jag gjort idag?
Jo, jag har sutitt vad Tv och dator, Nu snart ska jag duscha.. Sen ska vi till vuxenkompisar lixom och grilla och ha lite kul.
Som jag förstår är det inte så många som läser min blogg. Men jag tänkte ändå göra det. Är det nånting du vill veta om mej? Svarar 99% på alla frågor. Svarar inte på vart jag bor mm. Du lämnar frågan i kommentar . men om du inte kan skicka kommentarer till mej, skicka ett Mail eller sms. Om du känner mej har du det :D

Ses! :D

Amanda :)

Bjuder på en rullande köttbulle
Haha, nejdå
Ja? det är Hugo :D
.... På sommarbete

Puss Puss till dej och Kyra :D

1 kommentar:

  1. hm , Amanda du vet väl att alla dina läsare inte kan kommentera , för just nu har du på en inställning där bara sånna som har blogger-konto (bloggkonto) kan kommentera din blogg ;o tänkte bara säga det så att du vet liksom :;)
    men har några frågor till dig ;)

    1.vad är roligast med att Blogga? 2.vem är din idol ?
    3.favoritmusik ? 4. Favoritglass ? 5. Har du några djur ? 6. Om du fick träffa vilken kändis som helst vem skulle det då vara ? Och varför ? ;p <3

    SvaraRadera