fredag 29 juli 2011

Frågesaken ä avslutad

Hej :D
Nu har det just regnat så började med att att packa alla "vardags" saker. Sen skrev jag vad jag hade med mej på en lapp. Även ridsakerna. Sen renskrev jag sakerna i Word, bara för att jag hade tråkit xD Haha sen blev man kvar. Kollade mailen och sen va jag social på msn, och kollade alla bloggar som jag har sparat i Favoriter xD Kollade hästnet och Minigården. Fixat lite inställningar till bloggen. Tack Juliehh för att du sa till mej om kommentarer inställningen. Ska nog fixa min header och bloggdesign efter semester-resan om det blir dåligt väder. men jag vill ha typ 30 grader och blåå himmel.
Men jag har ändå fått lite frågor fast inställningen har vart i.

Men nu ska jag dra och äta. Så besvarar frågorna sen.

Kramizz
Amanda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar