söndag 10 juli 2011

Sommardag!

Idag har det varit en fin sommardag, men åkte inte ner och badade för det blåste^^) en badkruka är jah;)
"Jag kommer" av Veronika Madjo är ju inte speciellt bra men jag o syrran satt på varsinna stolar och sen när hon sjön:
- Jag faller!Jag faller! så trillade vi baklänges haha^^) vi filmade och det blev nästan youtube varning haha :) Så galen^^) jag och syrran skrattade nästan ihjäl oss när vi kollade på den.

Men som du kanske har sett har jag bytt bakgrund och header eller vad det hette Linn.. ;) Men det bästa är ju att det inte är klart än. jag ska sätta "länkarna" eller "flikarna" eller vad vi ska kalla dom under headern istället för den över. jaja´ det sker väl, nån gång :) haha

Jag skulle vilja länka till en av mina bäsisars blogg:
http://livetmedponnii.blogg.se/

Värt att kolla på, älskar den bloggen för desigenen och headern.. Mitt mål är att få min näst lika bra.. men kommer jag lyckas? nej det tror jag inte^^)

Ha det bäst!

Manda :)

1 kommentar:

  1. Fint det blev när du fixade flikarna och lite extra i headern ;) Jag tror nog att du kommer bli nöjd med din blogg iaf ;))

    <3

    SvaraRadera