onsdag 20 juli 2011

NEEEEEJ

Som vanligt kollade jag igenom listan som jag har på favoriter (bloggar) och sen när jag kom till ungefär hälften var jag på Nicholai (von Benzon)´s  blogg. Och det kommer upp att inte bloggen finns mer! Först tappade jag andan men sen tänkte jag att det kanske va fel på datorn lixom, inte sökningen gick fram ordenligt.. Provade igen men resultatet skickade mej vidare till blogg.se´s första sida. Men Nelly fortsätter som vanligt..Som tur är :D Men ska kolla upp om Nicholai har nån ny blogg. Hur ska jag annars följa? Han är ju 16 men ändå.. En otroligt bra ryttare xD..
Lovar att meddela den nya bloggen annars.. "Tittar på dej.. Julia :D"

Annars har jag kollat till hästarna idag och på andra sidan hagen går det kor och när vi gick på grussteigen fram till Tobbe och Phenix då, sa jag - GALOPP! och dom gjorde nån kamelliknande galopp.. Skit gulligt :D Annars har jag dammsugat (tråkigt), städat (måste göras) och plockat in kläder i min garderob och lagt tvättkläder i "tvätt-lådan" (måste oxå göras, hur får man annars kläder i garderoben när man är själv hemma?). Igår fick jag reda på att en kompis som heter Emma, ett år yngre än mej tror jag. Lika kanske? ska kanske med på våran fjällsemester nästa år. Hoppas det går bra. För då får vi det TOPPEN! Haha, det roligaste är att vi redan har bokat stugan för nästa år. Lite skumt.. Men den med bubbelpool "åker" väl först ?! :D Men när vi va på STADIUM sa jag att jag ville ha en Ziperall.. haha xD alltså ha i fjällen och "ruggiga" dagar och framför TV:n. So why not? Men kan inte välja färg.. hmm.mm :D Det tråkigaste är att dom är så Dyyyyra:
Mina favortier (änsålänge): Förresten är det ju ett år kvar :D

Ha det bra så ses vi :D

Amanda :D 4-ever



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar