onsdag 6 juli 2011

ojoj ^^)

Tisdag:
Idag var jag och syrran, moster och mamma och provred hästar för eventullt köp. Vi kände båda ägarna väl och den första som inte var till salu än gillade vi bäst. Den andra får ingen kommentar. Men den första hoppar bra och bra i dressyren och det är ett stort + . På hemvägen blev det snabbmat. Sen när vi kom hem var klockan runt 23.00 :o
ojoj^^)
haha:)

Ses!

Onsdag:
Idag var jag med syrran som hade en kompis och jag hade oxå en kompis så det var mke på EM, men på FM var det bah jag, syrran och *Kompis 1*. De har ett hotell som bara säljer alkhol. Fast på låssas xD haha^^) och den som äger hotellet heter Gasol. Och det är jag xD hahahaha Så en menning är du typ så här:
- Gasol är rum 652 ledigt?
- Gasol det är en som vill småprata med dej.

Haha skrattar ihjäl mej ^^) :) hahahaha Ä med bah för att jag har så tråkigt och för att dom tycker att de e kul när jag e med. Och sen när dom ska servera min låssas mat. När chefen är hungrig är han det ^) xD hahahahah och då stressar jag dom. Och sen när jag äter "oj jah spillade", kom och torka upp.
Nej nu ska jag inte trötta ut er mer mer lekar ^^)
Annars cyklade vi ner och badade på EM :) Det var kallt med ändå gött. Runt 20 grader skulle jag tro. Men nu ska jag göra nått annat. TV skulle jag kunna tro.

Ses imon<3
Manda ;)

1 kommentar: