torsdag 21 juli 2011

Ja, det är sant...

Hejsan Bloggen

Jag kollade runt lite om Nicholai krisen.. och det är sant.. han har slutat med bloggen. Men han finns på Facebook, det var det enda som stod. Men det ordnar nog sej snart :D

Annars har jag vart med syrran hela dan och sen har det blivit dator. Just ätit rostar bröd med kall o´boy. Nu ska jag kolla runt om nån uppdaterat. Men nästa vecka blir det nog BIO, ska kolla på Harry Potter. Men vi (du vet om du är med i "vi") måste prata mer om det. Du Linn, du har ju inga pengar. Men jag ringer er. Vilka dagar kan ni? Kommentera!

Ha det bra så ses vi snart :D

Du vet vem jag är xD

1 kommentar:

  1. hm ska till stan någon dag (vet ej ) men på fredag kan jag ej och inte på söndag .. :D <3 Btw , i ditt förra inlägg skrev du något om Julia .. Menade du mig eller Julia d ? :P <3 nej inte Nicolai :'( du vet inte varför han tog bort den ? :O <33

    SvaraRadera