tisdag 12 juli 2011

Grå

Idag var det ganska fint väder när jah gick upp, men det blev snabbt grått^^) sen kom det blixtar, regn o åska. När vi åkte till Phenix o Tobbe regnade vi och var klart"klassblöta" som vi säger här :) hahah.. så det blev pizza och nu ska jag snart duscha. Som du kanske ser har jag fixat bloggen. Tagit bort bloggrubriken och bloggbeskrivningen eller vad det heter. Och satt min header där. Men nu ska jag kolla lite på bloggar om nån uppdaterat :)
Men om du marsiankompis från klassen läser detta har jag en fråga!
Ska vi åka till stan nån dah?
Kram
Manda

PS!
Vad tycker ni om min header?
DS!

1 kommentar:

  1. marsian (a)<3

    vist kan vi de , men vi kan kanske åka in i slutet av denna månad ? :P för just nu är jag pank , och jag får pengar i slutet av månaden ;)

    Men vi kan höras på sms ? :*

    <333

    SvaraRadera