fredag 29 juli 2011

Svar!

Postat av: Juliehh
1.vad är roligast med att Blogga?
2.vem är din idol ?
3.favoritmusik?
 4. Favoritglass?
 5.Har du några djur ?
 6. Om du fick träffa vilken kändis som helst vem skulle det då vara ? Och varför ? ;p <3

Svar:
Hey Julia!
1: Jag tycker att det ä roligt att skriva och sen sitta i timmar och fixa designer och så. Och sen alla kommentarer.
2: Hm.. Jag har nog bara "rid-idoler" och det är Rolf-Göran Bengtsson och Jan Brink. Annaras är det nog ingen mer.
3: Jag lyssnar på olika musik. Men det brukar vara musik från youtube och sånt.
4: Daimglass i alla former ^^ Haha, och Burger Kings vanilj glass. Utan toppning. Ja, jag ä kräsen :p
5: Nej, inte just nu. Men som sagt har jag o syrran 2 ponnyer som vi rider. Men vi letar för fullt efter en egen D-ponny. Och det går super bra:D
6: Jag skulle vilja träffa en bra ryttare tex. Rolf-Göran Bengson, Malin Baryard eller Jan Brink mm. För att dom kan hjälpa mej att utvecklas i min ridning och sen lite smara rid-tips mm. Och det ä ju aldrig dumt.


Jag fortsätter att besvara era frågor! Jag kommer alltid att göra om ovan att svara på dina frågor. För det ä väl kul att få reda på lite saker :D. Haha, jag säger till när du inte får fråga mer. Men om det e AKUT att du måste veta så svarar jag nog ;) Haha.

Du ställer din fråga i kommentar, sms eller Mail. Om jag ä inne på msn kan du fråga mej där. Svarar på ett inlägg så fort som möjligt.

Kram

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar