fredag 15 juli 2011

Heejsan
Idag var det mest dator på fm för det regnade... sen på em blev det stan.. fast det blev mest "inget" kollade runt och så.
Nu ska vi snart äta tacos<3. Imon och på söndag har vi betesjour på flockbetet det är roligt för då får man träffa Hugo och Kyra och alla dom andra såklart. Då ska jag ta kort och sen lägga in dom här.. Sen kanske vi ska kollade på Tobbe och Phenix det vet jag inte :) ojoj, nu kom jag helt plötsligt in på imon :P Men jag vet mer än en kille som rider denna är en: http://nicholaihollesen.blogg.se/index.html han var varit med på Ponnyakuten med sin häst Bilbo. Och vet ni va? Han är med på hästnet.. Men liite för dyr för mej 300 000kr men kollade igår och upptäckte en för 900 000kr.. Så egentligen är Bilbo billig. Hur fånigt det än låter.
Ha det bäst läsare<3
Du vet vem jag är ;)

1 kommentar:

  1. Nicholai ! <3

    Hihi , har blivit beroende av nellie & nicolais bloggar sen jag såg länkarna på din blogg ;)<3 haha

    SvaraRadera