fredag 18 november 2011

Vi sjunger vidare...

Hej! :D Idag har det varit Luciaträning över Biologi lektionen (:( ) annars så hände det nt mke ! :D <3 I stallet senare , så fick Penotti vila så det blev bara mys o borstaaa<333 men vi red Lisa , men avbrott ganska snart då hon verkade ha ont i benen! D: Aja, men oljade hnes ben och det tyckte hon iallfall va skönt... Underläppen "va slapp". Hehe, sen åkte vi till ridsportbutiken och lämnade in det trasiga täcket o sen handlade vi inför morron dan. Då det är maraton, film maraton med tjejgänget ;) Ska se Twilight (stavning) alla 3 filmer i rad och sen blir det BIO när det passar! :D Det kommer bli as nice, men jag köpte iallfall POPCORN!

Dagens klassiker
Jag och Linn sjunger:
*Jag vill ha en egen varm korv, som jag han mumsa på, den ska va varm och smaka ketschup alla daar* det är melidon från "vill ha en egen måne"
Emmy tyckte vi va pinsamma så hon gick till Julia och Julia, och sen fick vi -.- den blicken D: Hahahaha. sen skrattade vi ! :D Sjung låten vettja! :D

Morgon planer, jag ska baka på fm och sen blir det ju filmmaraton med cheyerna! :D

Kram, Amanda

*Bild från google*

1 kommentar:

  1. Vilka chips skulle jag ta med ? ;) hahah
    Vi skulle väl typ va hos julia vad fyra va ?? ;)

    SvaraRadera