fredag 11 november 2011

Längesen sen sist...

Hej!
Nu hoppas jag att ni har haft det bra! :D Jag har inte hunnit blogga, har haft prov o skola :P Men aja, på onsdagen hoppade jag iallfall. Det var tre studds och sen 2 galopp strång och sen 3 studds igen. Det var ungefär 60cm högt. Min ridlärare var sjuk, red för mamma. Det gick, bra, fort, kontrollerat! Igår, torsdag blev det inte stallet, men det blev skola-plugga-sova istället.. men idag, fredag så åkte vi till stallet, borstade Lisa och Penotti och red dressyr i mörkret, det blev mörkt klockan 17:00 ... och så red vi ute i paddocken! :D Sen hade lisa lite mugg och tvättade hennes ben med nått medel, sen åkte vi och köpte pizza och handlade! Nu sitter jag här med popcorn och cola i magen XD

Morgon planer:
Stallet, ska med en kompis som ska rida.. sen ska jag till stan..

Ha det bra!

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar