torsdag 17 november 2011

Hej , det va längesen . . . . ..

Hej bloggen, det va länge sen och vän tjatade på mej att jag skulle göra ett inlägg. men i onsdags va det dressyr och jag red Hugo. det gick bra och vi red 10 meters volter. Han gick bra i form och ställde super ;) Men omställningarna va jobbiga. eller hur Hugo? hehe :D ;* Jaja, men passa dej Hugo till våren blire tävlingar igen! :D Men annars idag hände det inte mke, idag hade jag o Emmy gympan och det gick väl rätt så bra...

Annars igår kväll kollade jag på den läskiga serien Bron som närmar sej sitt slut. Bjuder på en bild på det och sen ses vi imon. Då blir det att rida Lisa med dressyr spö för att få igenom galoppen! :D

Ha det gött igelgött! XD

//Amanda ;*

Dagens klassiker
Jag och Carro går till skolan, vi pratar om en gammal film och sen kommer vi in på Pirates of Caribien, vi pratar om det och sen säger syrrran:
Ja, det förra filmen va bra. eller hur?
- Vilken film säger jag dum som jag är..
- Carrots of Caribien
Sen blir det as garv! :D Hahahahhah
(Om du inte fattade sa hon morötter av Caribien)

Ha, det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar