tisdag 8 november 2011

Penotti vila idag!

Hejj,
idag fick Penotti vila. Men vi åkte upp och mockade och borstade honom. Det var pyssel kväll så busade lite med dom.! Sen hem och kollaa mailen! :D hade fått mail från Elin och Elin. Ena Elin från ridlägret och sen Elin, penottis förra ägare! Ska se om jag kan visa nåra bilder here on the blogg!! <3

Annars har det vart en vanlig dag, förutom att julia --> http://juliieeh.blogspot.com/ åkte hem för att hon blev sjuk :(

Imon sker, det brandövning i skolan. Eller hur att det är läskit när det låter i barnd varnren? Imon är det förberett men en dag kommer det inte vara det och då kanske det inte är kontrollerat utan att det brinner på rikigt! D: Vem vet?

Dagens klassiker:
Somsagt åkte vi till stallet och det var pysselkväll med ca: 10 barn. Jag börjar mocka och Carro uppehåller barnen.. typ.. och sen när jag är klar ska dom fodra så dom gör det och sen säger jag:
- Carro kan du ta med kärran ut? så börjar jag att borsta.
- Ja, visst svarar hon.
Alla barnen frågar varååååå?
- Carro ska gå ut med den fantastiska kärran svarar jag.
- Får vi fööölja med? frågar alla barnen med ett stort leende..
- ja, svarar jag.
Sen går alla 10 barnen runt kärran ut för att tömma den.

Är det verkligen så kul med att tömma en kärra? ... verkar så.. hahahah

Imon är det hoppträning, idag blir det Penotti!! jaa! :D längesen jag hoppade (söndags) men tar nog Hugo nästa hoppning. Det är roligt med B-ponny! :D

Bilderna Elin skickade (nåra av dom) :







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar