fredag 4 november 2011

Nu blir jag rikigt rädd !

Hejj bloggen, läste kommentaren från förra inlägget och jag svarar här:
Läs detta Julia :
Hej, ja det va en som hade ringt mej 1-2 ggr på dolt nummer. Läskit att han/hon hade ringt er med! Tyvärr kan man ju inte kolla numret! Men för mej hade dom ringt 12.03 1:a november. Har det hänt för nån mer? Kommentera då! Så diskuterar vi<3

Annars idag så har jag varit i stallet och ridit Penotti. Det gick jätte bra! :D Vi red dressyr och det gick somsagt super. När vi kom hem duschade jag, vi åt mat mm. och sen åkte vi i flera timmar på julmarknad. Köpte ett halsband och godis! :D Tänkte ta kort på halsbandet och ladda upp imon!!

Vad har du gjort idag?

Amanda

1 kommentar:

  1. Asså läskigt ! :o
    Men dom ringde till mig & linn igår (torsdag) ..

    Idag har jag fotat höstbilder och lite sånt , vad har du gjort idag ? :DD<3

    SvaraRadera